התחברות
הרשמה
הייתם / ן יוצאים / ות עם מישהו / י פלרטטן / ית?
סתם לידע כללי
21 בינואר 2021, 15:33
יציאות
בחירות
התחלות
4 תשובות
אם הוא לא מביך
אנונימית
לא
א
אפריל שם בדוי
חחח לא
K
Kinganima
אממ לא נראה לי
S
SUPERGIIRL
באותו הנושא:
אתאיסטים - הייתם יוצאים עם מישהו דתי ? וכנל דתיים - הייתם יוצאים עם מישהו אתאיסט ?
הייתם/הייתן יוצאות/יוצאים עם מישהו/מישהי שלא בדת שלכם?
אם הייתם מישהו אחר, הייתם יוצאים עם עצמכם?
הייתן/הייתם יוצאים עם מישהי/מישהו מכוער/ת אבל יש לו אופי מדהים?
הייתם יוצאים עם עצמכם אם הייתם מישהו אחר ?
אם הייתם צריכים לצאת עם מישהו אחד מהטיקטוק, עם מי הייתם יוצאים?
אם אתם שמאלנים הייתם יוצאים עם מישהו ימני ואם אתם ימניים הייתם יוצאים עם מישהו שמאלני?
בנים הייתם יוצאים עם מישהי נמוכה מכם ובנות הייתן יוצאות עם מישהו נמוך מכן?
מה הייתם עושים אם הייתם יוצאים עם מישהו תקופה מאוד ארוכה
בנות, הייתן יוצאות עם בן פלרטטן?
איך הייתם מגיבים אם הייתם יוצאים עם מישהו/מישהי ואז מגלים שהוא/היא לא יהודי/ה