נשבר לי הלב ואני לא יודעת מה לעשות, שאלתי אותה עם מי היא דיברה אחרי שהיא יצאה והיא אמרה לי עם מישהי מהעבודה.. אני מפחדת שקרה משהו חס וחלילה והיא מסתירה ממני ;( הגיס שלה נפטר לפני שנה והיא ממש עוזרת לאחותה (דודה שלי) ואני מפחדת שקרה לדודה שלי משהו.. היא כל הזמן הולכת לבדיקות איתה ואני מרגישה כאילו היא משקרת לי כשאני שואלת אותה איזה בדיקות. מה אני יכולה לעשות?