47 תשובות
לפי איך שכתבת אתה נשמע אדם לא מתנשא בכלל
דבר ראשון אתה מדבר בשפה גבוהה ואין צורך לזה
דבר שני כל הכבוד לך אבל האייקו זה לא מה שימצא לך חברים
דבר שני כל הכבוד לך אבל האייקו זה לא מה שימצא לך חברים
לא מה פתאום מתנשא אתה הכי פחות מתנשא שאני מכירה.
גם ללמפארד יש איי קיו 140 ועדיין יצא שחקן כדורגל
גם ללמפארד יש איי קיו 140 ועדיין יצא שחקן כדורגל
עשה מה טוב לך
הם פשוט לא מוכנים לקבל את האנשים שטובים מהם אל תיקח קשה
תדבר בצורה יותר נורמלית ולא הנני וזה.. זה סתם גורם לך להישמע מתנשא לי לא ממש אכפת מזה אבל עשו על חברה שלי חרם רק בגלל שהיא קיבלה תמיד 95+ ביסודי ודיברה במילים גבוהות..
רואים שאתה לא באמת יודע להתבטא בשפה גבוהה
ספאם סבבה כזה
ספאם סבבה כזה
הם פשוטי עם יקירי למה שתקשיב למילה מפיהם? הרי שתינו יודעים שאתה לא מתנשא אלא פשוט מאוד נעלה וזוהי לא אשמתך
שואל השאלה:
צודקת בהחלט, סוף סוף תגובה לעניין. אינני אדם מתנשא, אלא אדם חכם ונעלה, אשר לא מרבה להשתמש בשפת הרחוב הנחותה.
צודקת בהחלט, סוף סוף תגובה לעניין. אינני אדם מתנשא, אלא אדם חכם ונעלה, אשר לא מרבה להשתמש בשפת הרחוב הנחותה.
יש לך שפה ממש גבוה
אבל לא אל תקשיב לאותם אנשים :)
אבל לא אל תקשיב לאותם אנשים :)
שואל השאלה:
שלום לך, ברצוני לשאול מדוע את סבורה כי אני מדבר בשפה "ממש גבוהה"?
בנוסף, ארצה לתקן אותך - שפה היא מסובכת ולא מסובך, לכן גם שפה היא גבוהה ולא גבוה.
כמו כן, אינני מצטיין בשפה העברית, או לפחות לא כמו שהנני מצטיין ומיומן במקצוע המתמטיקה.
שלום לך, ברצוני לשאול מדוע את סבורה כי אני מדבר בשפה "ממש גבוהה"?
בנוסף, ארצה לתקן אותך - שפה היא מסובכת ולא מסובך, לכן גם שפה היא גבוהה ולא גבוה.
כמו כן, אינני מצטיין בשפה העברית, או לפחות לא כמו שהנני מצטיין ומיומן במקצוע המתמטיקה.
וואלק אחי תעשה מה שבליבך!
אנונימית
נכון מאוד!
תמצא אנשים השווים לרמתך (אינני יודעת אם תמצא) או מתקרבים אליה וכך, כך יקירי תרגיש מרוענן ומלא ששון
תמצא אנשים השווים לרמתך (אינני יודעת אם תמצא) או מתקרבים אליה וכך, כך יקירי תרגיש מרוענן ומלא ששון
יצא לי בטעות גבוה ולא גבוהה ולא היה לי כוח לתקן אבל אוקע
וכע אתה מדבר בשפה ממש גבוהה, אבל כל אחד ואיך שהוא מדבר :)
וכע אתה מדבר בשפה ממש גבוהה, אבל כל אחד ואיך שהוא מדבר :)
אתה בן 15 מה אתה רוצה מהחיים שלנו אם אתה כזה חכם למה את מבזבז את זמנך באתר של בורים כמונו??
לך תלמד פיזיקה קוונטית או תפתור את הבעיית הרעב העולמית
לך תלמד פיזיקה קוונטית או תפתור את הבעיית הרעב העולמית
הרגת אותי מצחוק xd
שואל השאלה:
שלום לך מגה מוח, אני שוהה באתר זה מכיוון שאני משועמם. כרגע, חבריי לכיתה לומדים מתמטיקה, שזהו מקצוע אשר סיימתי ללמוד, מהסיבה הפשוטה שעשיתי בגרות מוקדמת בשל היותי אדם מחונן ואינטיליגנט.
שלום לך מגה מוח, אני שוהה באתר זה מכיוון שאני משועמם. כרגע, חבריי לכיתה לומדים מתמטיקה, שזהו מקצוע אשר סיימתי ללמוד, מהסיבה הפשוטה שעשיתי בגרות מוקדמת בשל היותי אדם מחונן ואינטיליגנט.
כל הכבוד לך :)
לאדם חכם אף פעם לא ישעמם, אדם חכם לא יעצור מתי שהוא יודע, אלא יחפש את מה שהוא לא יודע. סבבה סיימת מתמטיקה, לך תלמד עכשיו מתמטיקה של אוניברסיטה? למה לעצור בבגרות?
אומנם אינני חכמה כמותך, אך לא אשקר ואגיד שהנני מבינה מעולה ואף מדהים את הרגשות בני האדם הנחותים ממני ואשמח להיות לך לעזר בעולם הנחות הזה
שואל השאלה:
אין לי מוטיבציה ללמוד מתמטיקה של אוניברסיטה, ואני מעדיף לחכות עם זה, על אף שיכולותיי אכן מאפשרים לי לעשות זאת.
אין לי מוטיבציה ללמוד מתמטיקה של אוניברסיטה, ואני מעדיף לחכות עם זה, על אף שיכולותיי אכן מאפשרים לי לעשות זאת.
אז תמצא מוטיבציה ותעשה זאת
אז למה יש לך מוטיבציה? להתנשא על אנשים באתר מסכן שרק עכשיו הצתרפת אליו?
וואלה אתה מבזבז את תאי המוח שלך חבל האתר הזה לא שווה את זה
וואלה אתה מבזבז את תאי המוח שלך חבל האתר הזה לא שווה את זה
הם לא מבינים שללמוד את שפתם זה הרבה יותר מרתק! לדוגמה הידעת שכדי להביע אהבה הם אומרים "אני מת עלייך" הם מתארים מוות כנושא אהבה זה מרתק
שואל השאלה:
הנני אדם אשר סובל מחוסר במוטיבציה בשל היותי אדם פסימיסט, אשר מאמין כי העולם הוא רע, אנשים הם רעים במהותם, ומאורעות בחיים הם מבשרי רע.
הנני אדם אשר סובל מחוסר במוטיבציה בשל היותי אדם פסימיסט, אשר מאמין כי העולם הוא רע, אנשים הם רעים במהותם, ומאורעות בחיים הם מבשרי רע.
כל האנשים האלה שיורדים עליך אל תתייחס אליהם אתה לא אדם מתנשא אתה פשוט גאה בעצמך וזה בריא לגמרי וזה טוב באמת. וגם גם אם אתה מתנשא אז תשים עליהם פס הם לא שווים את זה!! אין שום דבר רע בליות מחונן
שואל השאלה:
יקירתי, איני גאה בעצמי, אלא פשוט מודע ליכולותיי, ולעובדה כי האינטיליגנציה שלי היא גבוהה ביותר ונמצאת בקיצון העליון.
יקירתי, איני גאה בעצמי, אלא פשוט מודע ליכולותיי, ולעובדה כי האינטיליגנציה שלי היא גבוהה ביותר ונמצאת בקיצון העליון.
העולם הוא לא רע^^
חחח אני לא יכול לקחת אותך ברצינות, אפילי איינשטיין לא היה כזה מתנשא
משום מה מגה מוח אתה ממש מצחיק אותי xd
שואל השאלה:
העולם הוא מאוד רע, ולצערי הרב איבדתי את תמימותי בעודי ילד קטן, שאמור ליהנות מהחיים...
העולם הוא מאוד רע, ולצערי הרב איבדתי את תמימותי בעודי ילד קטן, שאמור ליהנות מהחיים...
אני לא חושבת שהעולם הוא רע, זה פשוט שהוא קשה, ואנחנו צריכים ללמוד להתגבר על כל המיכשולים שהוא נותן לנו
ואם אתה רוצה לפרוק או משהו אני פה^^
ואם אתה רוצה לפרוק או משהו אני פה^^
אתה בן אדם מחונן וצנוע, יש מצב שהם מקנאים פשוט?..
אני צוחקת את נשמתי. אם הינך כה נעלה ומרומם משאר בני האנוש למה שלא תניח לנו לנפשנו ולא תהיה בחברתנו הנחותה ובעלת האיי קיו הנמוך
אנונימית
שואל השאלה:
אני נמצא בחברתכם על מנת לבלות עם בני האנוש הממוצעים, ובעיקר כי משעמם לי.
אני נמצא בחברתכם על מנת לבלות עם בני האנוש הממוצעים, ובעיקר כי משעמם לי.
אולי אנחנו בני האנוש הממוצעים והנחותים לא מעוניינים בחברתך. הנך מוזמן למצוא לעצמך שעשוע אחר.
אנונימית
^^חחח אני מתה עלייך אנונימית ❤❤
והיא צודקת בני האנוש הנחוצים לא רוצים בני אנוש מגעילים ומתנשאים...
והיא צודקת בני האנוש הנחוצים לא רוצים בני אנוש מגעילים ומתנשאים...
שואל השאלה:
מדוע את מתחבאת ע"י שימוש באנונימיות?
מדוע את מתחבאת ע"י שימוש באנונימיות?
הנה אינני מתחבאת. שלום לך אני האנונימית שכתבה את זה ואני לא מתנשאת כמוך
אינך מתנשא כלל וכלל, תן לקופי האדם הללו לחשוב מה שעולה בראשם הקטן. הרי ידוע זאת לך וודאי, שאינך ברמתם, ואל לך להתייחס למילותיהם הקטנות.
הרי הם בסך הכל בני אדם, והיותך אל בעל 140iq, מקנה לך את זכותו הבסיסית של כל אל, הריי היא להתנשא מעל בני האדם.
אהה זה ספאם לא? ואם לא אז תנסה לפצח את זה אתה נשמע לי מספיק חכם;)
הרי הם בסך הכל בני אדם, והיותך אל בעל 140iq, מקנה לך את זכותו הבסיסית של כל אל, הריי היא להתנשא מעל בני האדם.
אהה זה ספאם לא? ואם לא אז תנסה לפצח את זה אתה נשמע לי מספיק חכם;)
הנני היא שגיאה דקדוקית, הינני אומר בדרך כלל "הינה אני", אפשר להשתמש בזה גם כהצהרה או דגש "הינני [הנה אני] מכריז."
השימוש שלך בה בצורה של "אני" לא מתאימה כאן.
ופשוט להצהיר שאתה מחונן ומלומד לא נשמע כמו דרך מבטיחה להוכיח שאינך מתנשא.
דבריך נשמעים לי כספאם, שימוש בשפה פסאודו-מליצית והתרברבות אינם מרשימים איש.
השימוש שלך בה בצורה של "אני" לא מתאימה כאן.
ופשוט להצהיר שאתה מחונן ומלומד לא נשמע כמו דרך מבטיחה להוכיח שאינך מתנשא.
דבריך נשמעים לי כספאם, שימוש בשפה פסאודו-מליצית והתרברבות אינם מרשימים איש.
שואל השאלה:
לפי האקדמיה ללשון העברית "הנני" פירושה "הנה אני", וזו לשון הדגשה.
לפי האקדמיה ללשון העברית "הנני" פירושה "הנה אני", וזו לשון הדגשה.
שואל השאלה:
ראוי לכתוב בשפה פשוטה "אני", "הנני" זו לשון ההדגמה.
ראוי לכתוב בשפה פשוטה "אני", "הנני" זו לשון ההדגמה.
זה בדיוק כפי שאמרתי, להגיד הינני כך במשפט שנתת כאן היא לא לפי חוקי האקדמיה.
לא אמור להיות שם דגש או הצהרה, וכמובן שלא הכרזת מיקומך.
לא אמור להיות שם דגש או הצהרה, וכמובן שלא הכרזת מיקומך.
^^ למען האמת לא, אבין אם היית בוחר באנכי, ברם, הינני במשפט שכתבת היא העלאת השפה בצורה מלכותית ולא כהלכה.
כפי שאם תגיד "אני אכן אדם מחונן" או "הרי אני אדם מחונן" לא יהיה זה נכון, שכן ישנו דגש מיותר.
השאר את הינה ונטיותיו להצהרות, הדגשות וציון נוכחות ולא כחלופת עגה המתחזה למליצה. אני ואנכי יתאימו.
כפי שאם תגיד "אני אכן אדם מחונן" או "הרי אני אדם מחונן" לא יהיה זה נכון, שכן ישנו דגש מיותר.
השאר את הינה ונטיותיו להצהרות, הדגשות וציון נוכחות ולא כחלופת עגה המתחזה למליצה. אני ואנכי יתאימו.
שלום רב,
ראשית, ארצה לומר שאפו על שפתך המכובדת וההולמת.
שנית, אינך חייבת להאזין אוזן לכל האנשים הללו זה בא אך ורק מקנאה. אם הינך אוהב את מה שאתה עושה, המשך לעשות אותו. לעולם אל תקשיב לאותם אנשים אשר ירצו לך להוריד אותך אל פני האדמה. כול הכבוד, המשך כך!
ראשית, ארצה לומר שאפו על שפתך המכובדת וההולמת.
שנית, אינך חייבת להאזין אוזן לכל האנשים הללו זה בא אך ורק מקנאה. אם הינך אוהב את מה שאתה עושה, המשך לעשות אותו. לעולם אל תקשיב לאותם אנשים אשר ירצו לך להוריד אותך אל פני האדמה. כול הכבוד, המשך כך!