11 תשובות
כן, פשוט לא נשמע נוח ככ
כע אבל זה לא נוח
כן
יהיה קשה מאוד אבל בעיקרון זה אפשרי.
כן
אני עושה את זה לכיף
כן
אבל רצוי כף או כפית
בטח יקירתי אך עדיף עם כפית
לא זה אסור לפי החוק אם תאכלי עפ מזל ידפקו לך בדלת משטרת המיליקי תיזהרי לי זה כבר קרה זה לא נעים בכלל
אפשר, פשוט לא כזה נוח. גם תתקשי לאכול את השאריות בכוס.
עם את הזויה ברור שכן