3 תשובות
יוטיוב וכל מיני אפליקציות
קצת יותר משנה

עריכה: רק עכשיו קלטתי שלא קראתי טוב אז השאלה, אז אני מנגנת קצת יותר משנה ולקח לי ללמוד ולהרגיש נוח עם הגיטרה תוך כמה חודשים.
תוך פחות מחצי שנה הרגשתי חופשי על הגיטרה, יכלתי לנגן מה שעלה לי לראש
לבד, ועדיין לומד. תמיד יש איך להשתפר