15 תשובות
את האמת ביידן נראה ממש בסדר. בתור אחד שאהב את טראמפ..
אני רק אומר לך דבר אחד, האזרחים הקטנים בכלל לא מרגישים את השינוי הזה. אין סיבה להתעסק בזה יותר מדי, אתה לא פוליטיקאי ולא עובד במשרדים ממשלתיים כדי לחשוב על זה. חלאס עם השאלות על ביידן, ברצינות שזה קצת עולה על העצבים
4AM
מה שיש לי להגיד זה שאתה בכיתה ז. אל תתיימר להבין בפוליטיקה.
שואל השאלה:
אני אמריקאי כל המשפחה שלי אמריקאית אז...
יופי לך, האם ילד בן 13 ישראלי יכול להבין בפוליטיקה? לא. אתה בסך הכל ניזון מתקשורת ומהסביבה, אתה לא מפתח דעה משל עצמך
עדיין, אתה לא תרגיש את השינוי הזה בתור אזרח קטן. האנשים היחידים שירגישו שינוי בדבר כלשהו הם העובדי ממשלה והפוליטיקאים של ארה"ב וישראל.
4AM
מה עושה לכם טוב להשפיל אז מה עם הוא בכיתה ז'
שואל השאלה:
למה אתה חושב שלא? נרלאי שבתור אמירקאי שנולד בניו יורק אני מבין יותר מישראלי בן 16.
שואל השאלה:
בטח שכן,צו המוסלמים והסכם פריז מרגישים ואזרחי ארצות הברית ירוויחו מהפסקת בניית הגדר
אנחנו לא אומרים שזה בגלל שהוא בכיתה ז' אם לא קראת את התשובות שלי עד הסוף.


"אזרח קטן" זה כינוי לאנשים שלא מתעסקים יותר מדי בכלכלה בפוליטיקה ובמקומות ממשלתיים.


גם אני אזרח קטן ואני מניח שגם הבחור שענה מעליי אזרח קטן, רוב המדינה הם כאלה. זה למה אני אומר שאין סיבה להתעסק בזה ובטח שלא להספים אתרים של נערים בשאלות כאלה. תודה.
4AM
איך בדיוק השפלתי אותו?
והסברתי בדיוק למה אני חושב ככה.
שואל השאלה:
לא.
טראמפ זה שפגע בישראל שיתמתק מהסכם הגרעין ואירן פשוט המשיכה ליצר אורניום ולפתח כורים כי אין לההגבלה.
היה צריך לשפר את ההסכם ולא לצאת ממנו.
לפחות היה לה הגבלה פעך
ברור שטראמפ יותר טוב לישראל אפילו האנשים שלא סובלים אותו יגידו אבל ביידן לא כזה נורא כמו שאומרים.
שואל השאלה:
טראמפ הכיר בירושלים וקצת הגולן להפסיק סיוע לאונרא.
אלה דברים רשמיים אבל בפועל לא עשה הרבה
מה אני אומרת על זה?
שידעתי מראש (אני מתומכי טראמפ).
טראמפ עזר הרבה למדינת ישראל ונראה שביידן ילך בכיוון ההפוך.
אולי זה לא עוזר לאזרחים הקטנים... אבל... אתם מצפים שביידן יעזור לאזרחים הקטנים??
אנונימית