15 תשובות
את האמת ביידן נראה ממש בסדר. בתור אחד שאהב את טראמפ..
אני רק אומר לך דבר אחד, האזרחים הקטנים בכלל לא מרגישים את השינוי הזה. אין סיבה להתעסק בזה יותר מדי, אתה לא פוליטיקאי ולא עובד במשרדים ממשלתיים כדי לחשוב על זה. חלאס עם השאלות על ביידן, ברצינות שזה קצת עולה על העצבים
מה שיש לי להגיד זה שאתה בכיתה ז. אל תתיימר להבין בפוליטיקה.
שואל השאלה:
אני אמריקאי כל המשפחה שלי אמריקאית אז...
אני אמריקאי כל המשפחה שלי אמריקאית אז...
יופי לך, האם ילד בן 13 ישראלי יכול להבין בפוליטיקה? לא. אתה בסך הכל ניזון מתקשורת ומהסביבה, אתה לא מפתח דעה משל עצמך
עדיין, אתה לא תרגיש את השינוי הזה בתור אזרח קטן. האנשים היחידים שירגישו שינוי בדבר כלשהו הם העובדי ממשלה והפוליטיקאים של ארה"ב וישראל.
מה עושה לכם טוב להשפיל אז מה עם הוא בכיתה ז'
שואל השאלה:
למה אתה חושב שלא? נרלאי שבתור אמירקאי שנולד בניו יורק אני מבין יותר מישראלי בן 16.
למה אתה חושב שלא? נרלאי שבתור אמירקאי שנולד בניו יורק אני מבין יותר מישראלי בן 16.
שואל השאלה:
בטח שכן,צו המוסלמים והסכם פריז מרגישים ואזרחי ארצות הברית ירוויחו מהפסקת בניית הגדר
בטח שכן,צו המוסלמים והסכם פריז מרגישים ואזרחי ארצות הברית ירוויחו מהפסקת בניית הגדר
אנחנו לא אומרים שזה בגלל שהוא בכיתה ז' אם לא קראת את התשובות שלי עד הסוף.
"אזרח קטן" זה כינוי לאנשים שלא מתעסקים יותר מדי בכלכלה בפוליטיקה ובמקומות ממשלתיים.
גם אני אזרח קטן ואני מניח שגם הבחור שענה מעליי אזרח קטן, רוב המדינה הם כאלה. זה למה אני אומר שאין סיבה להתעסק בזה ובטח שלא להספים אתרים של נערים בשאלות כאלה. תודה.
"אזרח קטן" זה כינוי לאנשים שלא מתעסקים יותר מדי בכלכלה בפוליטיקה ובמקומות ממשלתיים.
גם אני אזרח קטן ואני מניח שגם הבחור שענה מעליי אזרח קטן, רוב המדינה הם כאלה. זה למה אני אומר שאין סיבה להתעסק בזה ובטח שלא להספים אתרים של נערים בשאלות כאלה. תודה.
איך בדיוק השפלתי אותו?
והסברתי בדיוק למה אני חושב ככה.
והסברתי בדיוק למה אני חושב ככה.
שואל השאלה:
לא.
טראמפ זה שפגע בישראל שיתמתק מהסכם הגרעין ואירן פשוט המשיכה ליצר אורניום ולפתח כורים כי אין לההגבלה.
היה צריך לשפר את ההסכם ולא לצאת ממנו.
לפחות היה לה הגבלה פעך
לא.
טראמפ זה שפגע בישראל שיתמתק מהסכם הגרעין ואירן פשוט המשיכה ליצר אורניום ולפתח כורים כי אין לההגבלה.
היה צריך לשפר את ההסכם ולא לצאת ממנו.
לפחות היה לה הגבלה פעך
ברור שטראמפ יותר טוב לישראל אפילו האנשים שלא סובלים אותו יגידו אבל ביידן לא כזה נורא כמו שאומרים.
שואל השאלה:
טראמפ הכיר בירושלים וקצת הגולן להפסיק סיוע לאונרא.
אלה דברים רשמיים אבל בפועל לא עשה הרבה
טראמפ הכיר בירושלים וקצת הגולן להפסיק סיוע לאונרא.
אלה דברים רשמיים אבל בפועל לא עשה הרבה
מה אני אומרת על זה?
שידעתי מראש (אני מתומכי טראמפ).
טראמפ עזר הרבה למדינת ישראל ונראה שביידן ילך בכיוון ההפוך.
אולי זה לא עוזר לאזרחים הקטנים... אבל... אתם מצפים שביידן יעזור לאזרחים הקטנים??
שידעתי מראש (אני מתומכי טראמפ).
טראמפ עזר הרבה למדינת ישראל ונראה שביידן ילך בכיוון ההפוך.
אולי זה לא עוזר לאזרחים הקטנים... אבל... אתם מצפים שביידן יעזור לאזרחים הקטנים??
אנונימית