3 תשובות
מתי שאתה רוצה לגלוש על חבילה סלולרית
אני תמיד על זה כי הוויפיי שלי קקי
אני תמיד על זה כי הוויפיי שלי קקי
תמיד להפעיל, הטלפון בוחר לבד איזו רשת עדיפה, הסלולארית או wifi
מתי שאין לך קליטה של וויפיי. זה בעצם גישה לאינטרנט
באותו הנושא: