2 תשובות
הם שניהם נשואים בנפרד ולכל אחד יש ילדים והם יכולים להיות חברים טובים מאוד כמו הרבה אנשים..
כי זה לא עובד ככה. אפשר לאהוב מישהו מהמין שאתה נמשך אליו לא מהמשפחה בצורה אפלטונית וזה כבר קרה לי. אין מה לעשות, לא כולם מתאהבים בכולם רק מלבלות זמן איתם בסופו של יום כולם מתאהבים באנשים מסוימים.
באותו הנושא: