9 תשובות
יש את הסיבה העיקרית שאף אחד כנראה לא הולך לספר לך והיא שזה פשוט מחרמן. זה נותן לנו סוג של תחושה כזאת של מתח מיני
אנונימי
תחת
אנונימית
שואל השאלה:
אנונימי יקר אני מזה שמחה שאמרת לי את האמת אוהבת
אנונימי יקר אני מזה שמחה שאמרת לי את האמת אוהבת
אנונימית
מתת זה שרשם תחת ישיר מדי
שואל השאלה:
אני מתה על זה
אני מתה על זה
אנונימית
שואל השאלה:
היי למה ככה פשוט אני יודעת שבדור שלנו זה לא ככה לא התכוונתי להעליב מתוק
היי למה ככה פשוט אני יודעת שבדור שלנו זה לא ככה לא התכוונתי להעליב מתוק
אנונימית
שואל השאלה:
עם האמת היא שלו אז מנסתם מה קשר סוטה אבל
עם האמת היא שלו אז מנסתם מה קשר סוטה אבל
אנונימית
מה אוהבים מתי שהיא רוצה אז עושים למה לפענח כל שטות
באופן אישי אני לא אוהב במיוחד, אבל אני מניח שבגלל זה גורם להם לחוש אחריות וכערבים לטובתה של אותה מחובקת.
באותו הנושא: