התחברות
הרשמה
מה זה אומר השיטת דירוג הזאת של 4 גבוה ודברים כאלה על בנות? כאילו מישהו יכול להסביר לי מה זה אומר
ראיתי בדיחה על זה בטיקטוק ולא הבנצי
20 בינואר 2021, 20:54
מושגים
אינסטגרם
נשים נמוכות
התבגרות
דירוג אנרגטי
תשובה אחת
שיטה מטומטמת לדירוג מראה של בנות, יש על זה סרטון ביוטיוב את יכולה לחפש
~
~Lolla
באותו הנושא:
בנים, אתם מכירים את השיטת דירוג על בנות?
שמעתם על השיטת דירוג על תלמידות בבית ספר בליך?
כמה דירוג תביאו לתחפושת הזאת מ1 - 10?
מה הדירוג אמינות הכי גבוה? מושלם?
מה השיטת לימוד שלכם למבחנים?
אני מנסה להבין את השיטת דירוג בארצות אחרות, פיזיקה A ייחשב כ5 יחידות פיזיקה?
מה השיטת למידה שלכם?
מה זה הדירוג אמינות הכי גבוה שיש ? 100?
איך אומרים את המילה הזאת שנגיד אומרים "אני לא אצא איתו יש לי ____"? משהו שמקביל לדרישות גבוהות
גבוה אומרים לבן וגבוהה אומרים לבת?
משהו יכול להסביר לי דקה מה זה הדירוג אמינות הזאת שכולם מתרגשים ממנו??