שאלתי תשאלה פה מלא פעמים ולא ענו אז פליז אם מישהו יודע תענו(:- צו ראשון
אני עשיתי את המבחן עברית בפלאפון לפני כזה שלושה שבועות ומאז כל יום נכנסת לבדוק באתר של מתגייסים אם קיבלתי תשובה ועדיין לא קיבלתי... וחברים שלי עשו וקיבלו תשובות יום יומיים אחריי... אני בבעיה או משהו? או שזה נורמלי שזה ככה מלא זמן אני מחכה? (הצו שלי החודש הזה אם זה משנה לשאלה)