15 תשובות
תסבירי לו שאת לא ידעת... חוץ מזה אם הוא יפרד ממך בגלל זה, הוא לא יהיה שווה אותך כי את בכל אופן מתכוונת לעבור גיור
שואל השאלה:
חשוב לי לציין שאבא שלי יהודי שלם! ואמא שלי מחשיבה את עצמה ליהודייה למרות שעל פי ההלכה לא נחשבת.
חשוב לי לציין שאבא שלי יהודי שלם! ואמא שלי מחשיבה את עצמה ליהודייה למרות שעל פי ההלכה לא נחשבת.
אנונימית
זה לא ממש עוזר שהוא יהודי... זה הולך לפי האמא... אני מבינה אותך, אבל אל תוותרי, פשוט תעברי גיור ותספרי לחבר שלך כמה שיותר מהר וחשוב לי לציין שאם את עובר גיור זה צריך להיות ממש מרצון ולא בשביל לספק מישהו...
^את כבר אמרת ממש שאת רוצה לעבור גיור אז זה סבבה
שואל השאלה:
אני אעבור גיור לא קשור לחבר שלי. אני חולמת על משפחה מסורתית משהו שאין לי כל כך ואני מחוברת ליהדות. אני מאוד רוצה את זה, אבל אני מפחדת שחבר שלי ייפרד ממני כי הוא שאל אותי על הדת שלי בתחילת הקשר ואמרתי לו שאני יהודייה, ואחרי שנתיים הוא יגלה שלא..
אני אעבור גיור לא קשור לחבר שלי. אני חולמת על משפחה מסורתית משהו שאין לי כל כך ואני מחוברת ליהדות. אני מאוד רוצה את זה, אבל אני מפחדת שחבר שלי ייפרד ממני כי הוא שאל אותי על הדת שלי בתחילת הקשר ואמרתי לו שאני יהודייה, ואחרי שנתיים הוא יגלה שלא..
אנונימית
כל עוד את מתכוונת להתגייר אז אין לך מה להילחץ
אני מבינה אותך. פשוט תהיי כנה, תספרי לו את כל, זה שלא ידעת שאת חסרת דת וכו' ותספרי לו שאת גם עושה גיור.
אם אחרי כל זה הוא יפרד ממך, אחרי שהוא ידע שאת לא ידעת, אז הוא לא שווה אותך
אם אחרי כל זה הוא יפרד ממך, אחרי שהוא ידע שאת לא ידעת, אז הוא לא שווה אותך
שואל השאלה:
וואו אתם לא מבינים אתם מחזירים לי את האוויר לנשימה.. חבר שלי פשוט מחובר מאוד ליהדות וזה חשוב לו, הוא אוהב אותי כל כך אבל אני אאכזב אותו בטירוף. אוף זה קשה כל כך..
וואו אתם לא מבינים אתם מחזירים לי את האוויר לנשימה.. חבר שלי פשוט מחובר מאוד ליהדות וזה חשוב לו, הוא אוהב אותי כל כך אבל אני אאכזב אותו בטירוף. אוף זה קשה כל כך..
אנונימית
חחח הכל טוב... אם הוא באמת אוהב אותך הוא לא יוותר עליך וזה בדיוק מה שאני הייתי עושה אם הייתי במקומו (יוצאת עם מישהו חסר דת) וגם אני ממש מחוברת ליהדות
^יש מצב שהוא קצת יתאכזב, אבל לא ממנה... אבל אני בטוחה שם הוא באמת אוהב אותה הוא לא יוותר
שואל השאלה:
תודה לכם!!! וסתם לפרוטוקול אני מחשיבה את עצמי ליהודיה גם אם לפי ההלכה אני לא. בכל זאת כמעט כל משפחתי יהודיה. אני אעבור גיור בצבא בעזרת השם ואני מקווה שחבר שלי יגיב טוב.. תודה לכם אתם עודדתם אותי כי אני בבאסה כבר כמה ימים משהו מפחיד.
תודה לכם!!! וסתם לפרוטוקול אני מחשיבה את עצמי ליהודיה גם אם לפי ההלכה אני לא. בכל זאת כמעט כל משפחתי יהודיה. אני אעבור גיור בצבא בעזרת השם ואני מקווה שחבר שלי יגיב טוב.. תודה לכם אתם עודדתם אותי כי אני בבאסה כבר כמה ימים משהו מפחיד.
אנונימית
תקשיבי תראי לו את מה שרשמת כשאת לידו
ותגידי לו שאת הולכת לעשות גיור
ותגידי לו שאת הולכת לעשות גיור
למה שיהייה לו אכפת? אם הוא לא דתי זה לא אמור להזיז לו.
אני נגיד לא יהודיה וגם לא רוצה להיות, ולבני זוג שלי זה בחיים לא הזיז.
אני נגיד לא יהודיה וגם לא רוצה להיות, ולבני זוג שלי זה בחיים לא הזיז.
אי אפשר לדעת אם הוא ייפרד ממך או לא, אבל הוא לא יכעס ששיקרת כי ליטרלי לא ידעת.
תספרי לו ומשם אני מאמינה שתסתדרי
תספרי לו ומשם אני מאמינה שתסתדרי
את מהממת, בהצלחה:)
באותו הנושא: