6 תשובות
כן
את עדיין נשארת מול המסך גם אם את תלמדי וגם אם לא אז עדיף ללמוד
תעשי את המקסימום
תשתי מים תנוחי ומתי שאת מרגישה יותר טוב תיכנסי או שאת יכולה לקבל יום חופש אם תגידי למורה
תיכנסי ופשוט תהיי בטלפון ככה לא יהיה לך חיסור ואולי תביני משהו
תשתי מים ונורופן
כן, את לא צריכה להגיע פיזית לבית ספר.
תלוי מה יש לך כאילו אם זה שיעורים לא חשובים אז אל תכנסי....