4 תשובות
הרגע ראיתי את זה וזה בדיוק מה שחשבתי
אני לא ממש יודעת מה נסגר עם זה
אני לא ממש יודעת מה נסגר עם זה
שואל השאלה:
יש לי באמת תחושה די חזקה שהיא עושה צחוק מהאנשים :/
שמישהו יוכיח לי שאני טועה בבקשה
יש לי באמת תחושה די חזקה שהיא עושה צחוק מהאנשים :/
שמישהו יוכיח לי שאני טועה בבקשה
אנונימי
שאלו אותה את זה והיא ענתה "כל הסרטונים שלי כמעט הם נגינה בפסנתר, שאני מרוכזת(למשל מנגנת) הטיקים שלי נעלמים לקצת זמן" ורשמה לפני זה שמוזיקה ושמן ריחני מרגיעים
אנונימית
היא כתבה בתגובות שכשהיא מנגנת היא מרוכזת אז אין לה טיקים או משהו כזה
אנונימית
באותו הנושא: