11 תשובות
יוו כיף לך חחח
שואל השאלה:
אמאלה חצי מהמדינה לבנה
אנונימית
שואל השאלה:
תבדקו אצלכםם
אנונימית
הלוואי, אצלי אין כלום(גם ירושלים)
למה סתם להדליק
באמת???
אבל שמעי שזה מה זה מבאס
סעמק אני רוצה
אממ אני כרגע בפסגת זאב והדבר היחיד שאני רואה מהחלון שלי זה גשם ואת ההשתקפות המגעילה שלי.
4AM
מגניב :)
שואל השאלה:
סתם לא איזה הלוואי גידםדזפגגם
אנונימית
^^^פסגת זאב ומאשרת