10 תשובות
טיטול?
שואל השאלה:
אין לי כרגע...ואני מפחדת שההורים שלי יגלו
אין לי כרגע...ואני מפחדת שההורים שלי יגלו
אנונימית
שואל השאלה:
פליז תענו!!!
פליז תענו!!!
אנונימית
לדעתי כן זה עניין של מחשבות שיש בהן רגשות ואומנם כן אנני יודע האם אדם רוצה לעשות קקי, פיפי בחיתול כי הוא לא שולט בסוגריים שלו אבל מה כמו שאדם לובש תחתונים יפים והוא כל כך נהנה וכיף לו כי זה עושה לו טוב אז יכול להיות שאת נמצאת בזה מחשבות =רגשות
השמח לדבר איתך
שואל השאלה:
אין לי מנעול לחדר ואין לי גם מאיפה להשים עכשיו טיטול
אין לי מנעול לחדר ואין לי גם מאיפה להשים עכשיו טיטול
אנונימית
למה להיגמל ממשהו נעים שלא מזיק לאיש?
וואו.. את מזכירה לי אותי בהתחלה הייתי גם משתגע מאיפה להשיג , ואיפה להחביא ... חח.. עד שמצאתי כל מיני טפשרויות להשיג טיטולים ויש המון כאלה .. למשל , ידעת שבכל איזור כמעט חברות הטיטולים מפעילות גמח טיטולים למי שנתקע בלי בדרך או באמצע הלילה... ויש עוד
הייתי ממליץ לך לא לנסות להילחם בזה בכוח.. אם את עוד לא בת 18 ועצמאית אז תחכי עם זה וכשתוכלי שווה לדבר על זה עם פסיכולוג/איש מקצוע ולהבין מאיפה זה מגיע ומה את רוצה לעשות עם זה.
(אני כותב מנסיון)
(אני כותב מנסיון)
את יכולה לצאת מזה באמצעות משפטים שאומרים כל בוקר (nlp)
ואפשר גם לצאת מזה באמצעות טיפול פסיכודינמי.
אשמח לעזור לך
ואפשר גם לצאת מזה באמצעות טיפול פסיכודינמי.
אשמח לעזור לך
באותו הנושא: