5 תשובות
פשוט תתרחקי ממנו ואז כשהוא ישאל למה תגידי שזה פחות מתאים לך ותסבירי מה הסיבה בעדינות
שואל השאלה:
אני כבר עכשיו עונה לו פעם ביום או יומיים והוא לא משחרר!
אני כבר עכשיו עונה לו פעם ביום או יומיים והוא לא משחרר!
אנונימית
שואל השאלה:
אני די בטוחה שהוא מכוון למערכת יחסים. אבל לא למשהו אמיתי, יותר לזה שאני אהיה arm candy (לא רוצה להישמע שטוחה רצח, אבל הוא לא נראה טוב. בכלל. אבל זה לא דבר שמפריע לי ככ)
אני די בטוחה שהוא מכוון למערכת יחסים. אבל לא למשהו אמיתי, יותר לזה שאני אהיה arm candy (לא רוצה להישמע שטוחה רצח, אבל הוא לא נראה טוב. בכלל. אבל זה לא דבר שמפריע לי ככ)
אנונימית
לדעתי משהו בסיגנון של: " *השם שלו* תקשיב אתה אחלה בנאדם באמת שכן אבל אחרי מחשבה רבה הגעתי למסקנה שאנחנו לא מתאימים אז אני מאחלת לך שיהיה לך המון בהצלחה בהמשך"
את יכולה להוסיף בסוף גם "ומקווה שתכבד את ההחלטה שלי ותיקח את זה בצורה יפה"
את יכולה להוסיף בסוף גם "ומקווה שתכבד את ההחלטה שלי ותיקח את זה בצורה יפה"
אל תעני לו פשוט והוא ישתחרר תבד יבין(:יש סיכוי שאותי תרצי להכיר?