6 תשובות
כטכנאי ..
זה יכול להיות או נשהיו דפוק במערכת הפעלה של הנייד
או שהמצלמה עצמה הלכה פיפן רכיב המצלמה
זה יכול להיות או נשהיו דפוק במערכת הפעלה של הנייד
או שהמצלמה עצמה הלכה פיפן רכיב המצלמה
שואל השאלה:
אז.. מה אפשר לעשות?
אז.. מה אפשר לעשות?
אנונימית
לבדוק עדכון תוכנה עם לא יעזור לגשת לחנות שתבדוק מה הסרט אולי התנתק הפלאט שלה או שהלך הרכיב יש הרבה סיבות שיכולות לגרום לזה
שואל השאלה:
לא הבנתי כלום
לא הבנתי כלום
אנונימית
עדכון תוכנה למצלמה דרך מרכז העידכונים עם זה לא עזר כנראה שהיא עצמה נדפקה ואז רק מעבדה יכולה לפתוח להחליף
איזה טלפון יש לך?
באותו הנושא: