4 תשובות
קינדר
תעשי לפי המתכון של אור בן אוליאל.אני עושה תמיד ויוצא מצויין
שואל השאלה:
אין לי קינדר:(
היי יקירה!!
את יכולה לעשות קמח תופח. לקחת קמח רגיל ולשים בתוכו בערך (תלוי בכמות שלך) חצי שקית כפית אבקת אפייה, וזה קמח תופח(:
תנסי.
בתיאבון ובהצלחה רבה ❤