התחברות
הרשמה
בא לי לעוף מהבית כבר פנימייה זה סבבה ?
19 בינואר 2021, 19:34
יאוש
בית
הורים
פנימיות
חיים
4 תשובות
סוגשל
מ
מוח אצה
יאפ
א
אין לי שם מעניין
כע פנימייה זה מעולה זה ממש כיף
א
אהבה.של.מרמיטה
כן אצלי גם אותו דבר וזה מה שאני עושה
פ
פטריק מן
באותו הנושא:
אמא שלי מכריחה אותי לעוף מהבית ואני לא יודעת לאן ללכת
תמליצו לי על פנימייה טובה אני חייבת לעוף מהבית
ידידה רוצה לעוף מהבית...
מתה כבר לעוף מהבית
לפעמים שההורים שלכם כועסים עליכם הם צועקים עליך לעוף מהבית לרחוב לחצי שעה?
בא לי לעוף עכשיו מהבית ספר
בא לי לעוף מהבית ספר המ***** הזה
אני מתה לעוף מהבית כבר מה לעשות
איך לגרום לאחותי לעוף מהבית
בא לי לעוף מהבית (פירוט)
בא לי לעוף מהבית עכשיו.