9 תשובות
אני קיבלתי 0 אז זה בסדר:))
ספורט זה ממש קשה ואני מניחה שעשית מה שאת יכולה ויודעת. הכל טוב.
גם לי זה ככה בדיוק זה בסדר
בסדר
מבחינתי 70 בספורט זה מעולה ממש
זה סבבה
בסדר גמור
אנונימית
זה סבבה כולה ספורט גם לי יש מישהי בכיתה שקיבלה ככה הכל טוב לא נראלי שלא יקבלו אותך לאוניברסיטה בגלל 70 בספורט
זיו זאת את?
אנונימית