13 תשובות
לא נראלי שיש מישהו שמאמץ זה עולה איזה 11,000 ואני לא צוחקת
אנונימית
שואל השאלה:
זה לא משנה כל כך
אנונימית
שואל השאלה:
אני יודעת את המחירים... עדיין מעוניינת:)
אנונימית
הגזעיים עוליפ המון, והם מקבלים יחס חם, אל תקני תאמצי,
אה אז סבבה ,אז את יכולה למצוא ביד שניה יש שם וכל מני אם את רוצה אני יכולה אפילו לשלוח לך קישורים של אנשים שמוכרים
אנונימית
תחפשי ביד 2
לי יש אחד והוא סתם נראה תמים וחמוד הוא נושך כמו בהמה
סתם אני שרופה עליו למרות שהוא נושך
ואני לא חושבת שמישהו מוסר כזה מסיבה כלשהי הגזע כלב הזה יקר אבל תחפשי ביד שנייה שם מוכרים אותם יותר בזול ביחס לאם תקני בחנות
תבדקי מגוגל
אני קניתי משם .. תכלב שלי וזה הדבר הכי מושלם שיש
ודרך אגב את יכולה להוריד את המוכר לפחות ל8,500 וראיתי מלא בשמונה וחצי והם חמודים אש רק שהם היו ממש רחוקים מאיפה שאני גרה...
בחיים לא אבין מה אנשים מוצאים הפומרניין... זה פשוט בובה .
^ענית לעצמך את התשובה