6 תשובות
אין לי מושג, יש בנות ממש מציקות בקטע הזה
כי הן בנות
כל בן אדם תכלס רוצה יחס, תשומת לב וסוג של להרגיש במרכז פשוט יש כאלה שיותר וכאלה שפחות
אי אפשר לשאול "למה *בנות*" בלי להכליל, השאלה המדוייקת יותר היא "למה *בני אדם* מכורים לתשומת לב"
3>
אנונימית
שואל השאלה:
אני יכול להגיד לך שזה לא נכון, יש גבול לכל דבר
לא ממש הבנתי למה אתה מתכוון, יש גבול למה? לכמות הבנות המסויימת שפגשת שהתנהגו באופן כזה?
אגב אלו לא שאלות רטוריות, אני באמת שואלת
אנונימית