4 תשובות
כי חורף??
כי קר והידיים שלך בלי כפפות אז אין מה שיחמם אותן3>
כי איבדת את הכפפות שלך?
כמו הידיים אני מניחה שגם בכפות רגליים קר לך, ככה לפחות אצלי
כשלא קר לי בכפות רגליים אז ממש נעים לי או אפילו חם, תנסי ממש לשמור על חום בכפות רגליים ויש מצב שפחות תרגישי