5 תשובות
זה רק אינסטגרם, תשלח עוקב היום.
ופשוט תחכה שהיא תעלה סטורי או משהו ואז תגיב לה עליו וככה תתפתח שיחה.
תשלח לה היי או משהו
חייבים לקחת את הצעד הזה ואני ממש מבינה אותך
ואני גם בטוחה שהיא תשמח
שואל השאלה:
לשלוח כבר היום או שלחכות ליום שיש לי איתה כיתה? כי זה בזום גם ככה וכל הכיתות זה קבוצות שונות
אנונימי
תשלח תשלח תגמור עם זה
תיכנס לאינסטגרם תשלח ותברח מהטלפון