6 תשובות
שואל השאלה:
אוקיי תודה רבה
שואל השאלה:
אין לי שיבוץ עדיין אבל קיבלתי מיונים לכמה תפקידים. כמה זמן לפני הגיוס אפשר להתקשר להקדים?
הכל עדיף מגיוס ינואר-פבואר כי אי אפשר לתאר את הקור
אנונימית
אם את עדיין לא תהיא לפני בת 18 את יכולה לחתום על טופס
בתור מי שמתגייס במרץ השנה. ממליץ לכם להקדים את הגיוס כמה שיותר מהר למה זה סתם סיוט שכל החברים כבר התגייסו ואתה פשוט יושב בבית ומחכה. אולי בגלל הקורונה זה נדפק שהרי אני לא עובד יותר. בקיצור זה נורא. וגם אחרי זה אתה משתחרר חצי שנה אחרי כולם. קיצר תקדימו גיוס
אנונימי
שואל השאלה:
אוקיי תודה :)