5 תשובות
עם*
תשאל אותה לגבי זה
אולי היא... לס. בית?
מאת אנונימית בודדה
מאת אנונימית בודדה
היי, דבר ראשון אל תפגע בעצמך, אתה אפילו לא יודע אם זה באמת נכון. צר לי לומר לך אבל לדעתי אתה סתם פרנואיד, אני לא חושבת שהיא בוגדת בך. בבקשה אל תפגע בעצמך אני כאן בפרטי ואני יכולה לנסות לעזור יותר.
יקר,
נשמע שאתה מוצף, לא מצליח להתמודד עם החרדה, הבלבול, השאלות שצפות..
מתארת לעצמי כמה הפחד מדחיה מטריד ולא נותן מנוח, כמה הפחד מהבדידות ממלא אותך ומשתלט על כל רגע ביממה..
נדמה שהפורקן שאתה מוצא בפגיעה העצמית מרגיע אותך ולפחות מאפשר לך לרגע להסב את תשומת הלב, פורקן שאתה לא מצליח למצוא בשום דרך אחרת..
יקירי, נשמע שאתה מרגיש שהפגיעה העצמית לא טובה לך, שהפורקן הרגעי לא באמת פותר את הבעיה.. מזמינה אותך להיכנס לצ'אט האנונימי של עמותת סה"ר ולחשוב יחד, לשתף במה שעובר עליך ולנסות למצוא פתרון אחר שיעזור לך, שירגיע אותך, שיאפשר לך לעבור את הימים בלי לפגוע בעצמך.
בוא, אנחנו מחכים לך.
שמור על עצמך,
מתנדבת סה"ר
נשמע שאתה מוצף, לא מצליח להתמודד עם החרדה, הבלבול, השאלות שצפות..
מתארת לעצמי כמה הפחד מדחיה מטריד ולא נותן מנוח, כמה הפחד מהבדידות ממלא אותך ומשתלט על כל רגע ביממה..
נדמה שהפורקן שאתה מוצא בפגיעה העצמית מרגיע אותך ולפחות מאפשר לך לרגע להסב את תשומת הלב, פורקן שאתה לא מצליח למצוא בשום דרך אחרת..
יקירי, נשמע שאתה מרגיש שהפגיעה העצמית לא טובה לך, שהפורקן הרגעי לא באמת פותר את הבעיה.. מזמינה אותך להיכנס לצ'אט האנונימי של עמותת סה"ר ולחשוב יחד, לשתף במה שעובר עליך ולנסות למצוא פתרון אחר שיעזור לך, שירגיע אותך, שיאפשר לך לעבור את הימים בלי לפגוע בעצמך.
בוא, אנחנו מחכים לך.
שמור על עצמך,
מתנדבת סה"ר
קישורים מצורפים:
באותו הנושא: