סגר מחסומים בכבישים ובדיקות באוטובוסים- בבקשה לענות מי שיודע!!
אלו שגרים בצפון, כרמיאל/נהריה/קריות בכיוון הזה, אתם יודעים במקרה אם עושים בדיקות על כל אוטובוס או אם יש שעות שהמחסומים לא עובדים?? אני חייבת לנסוע לכרמיאל לאסוף משהו חשוב ואני מודעת לסגר, סגורה בבית ומקשיבה להנחיות זה פשוט באמת מקרה חירום ואני לא רוצה להיתקע עם דוח, פשוט רוצה לדעת אם כן יש לי אופציה לנסוע ולחזור מבלי שהאוטובוס ייעצר במחסום כלשהו, אז כל מי שיודע, היה במחסום או על אוטובוס קרוב לשם ולא עצרו אותו בבקשה להגיד לי:))