5 תשובות
אני מגדלת ג'אקו ומצטערת לומר לך זה רועש ומסריח בדיוק כמו שהוא חושב. כמובן שהוא חמוד מאד ומדבר נהדר. אבל זה לא סותר
שואל השאלה:
דיברתי על תוכי קוקטיל שקוקטיל קטן יותר וקטן יותר זה פחות רועש והיא גם נקבה שהן הפחות רועשות והיא תהיה בחדר שלי אז גם אם היא תהיה מסריחה ורועשת אני לא חושב שאבא שלי ישים לב לזה
דיברתי על תוכי קוקטיל שקוקטיל קטן יותר וקטן יותר זה פחות רועש והיא גם נקבה שהן הפחות רועשות והיא תהיה בחדר שלי אז גם אם היא תהיה מסריחה ורועשת אני לא חושב שאבא שלי ישים לב לזה
אנונימית
זה ממש לא רועש ומסריח(;
אני גידלתי גם קוקטיל, הוא יכול להיות רועש מאד. גם נקבות. הוא שר הרבה. ולגבי הסירחון, הם עושים צואה ללא הפסקה...
קח בחשבון שכלוב זה לא הפתרון האידיאלי עבור תוכי והוא צריך להיות משוחרר. לשים תוכי בתוך כלוב כל היום זו לא צורת גידול
קח בחשבון שכלוב זה לא הפתרון האידיאלי עבור תוכי והוא צריך להיות משוחרר. לשים תוכי בתוך כלוב כל היום זו לא צורת גידול
אם תרצה להתייעץ לגבי עוד דברים אתה יכול לפנות אלי בפרטי. יצא לי לגדל הרבה סוגים שונים של חיות
באותו הנושא: