3 תשובות
אמ לא
אני השגתי בארץ שני אייפון 12 אחד כחול אחד לבן ב3000 שקל לכל אחד... והם חדשים מהניילון
יש לאבא שלי חבר שמייבא לארץ כל מיני דברים של אפל ומוכר אותם בחצי מחיר ואין מה לדאוג הוא עושה את זה בצורה חוקית עם מסמכים והכל
אני השגתי בארץ שני אייפון 12 אחד כחול אחד לבן ב3000 שקל לכל אחד... והם חדשים מהניילון
יש לאבא שלי חבר שמייבא לארץ כל מיני דברים של אפל ומוכר אותם בחצי מחיר ואין מה לדאוג הוא עושה את זה בצורה חוקית עם מסמכים והכל
שואל השאלה:
כן אני קונה את זה באותו מחיר ב3250 עם המגן
כן אני קונה את זה באותו מחיר ב3250 עם המגן
אנונימי
שואל השאלה:
לא השגת בארץ זה חבר של אבא שלך ייבא את זה
לא השגת בארץ זה חבר של אבא שלך ייבא את זה
אנונימי
באותו הנושא: