8 תשובות
הוא מדהים, הוא rated מסיבה
אנונימי
אני מזועזע ממה שמדברים עליו בישראל ובעולם על ההטרדות האלו. אני כל כך מעריך ואוהב את הבן אדם הזה. הוא היה פשוט קרן אור של הרבה מאוד אנשים ועשה הרבה שילדים של היום לא יודעים בכלל.
לא. הוא מדהים ומגיעה לו את הערכה הזאת ויותר
שואל השאלה:
יותר מזה? מה שהוא מקבל זה מספיק.
שואל השאלה:
לול מה, מלא אנשים מחשיבים אותו לאמן הכי טוב בכל הזמנים