התחברות
הרשמה
אני ממש מבואסת ..קיבלתי במבחן בתנך 36 ,וזה מבחן שגם עזרו לי בו וזה ואני לא מבינה איך אוף הרמה שלי בפח
18 בינואר 2021, 14:06
הכנה למבחן
ציונים
תנ"ך
לימוד למבחן
בגרות
תשובה אחת
אני ממש מבינה אותך זה במילא קשה ללמוד ככה וגם להכשל אבל שזה רק יעזור לך להתקדם קדימה ולהצליח יותר ותזכרי שזה רק מבחן וזה לא אומר כלום עלייך
H
Hekate
באותו הנושא:
קיבלתי 98 במבחן ואני ממש מבואסת כי השקעתי איך לבקש מבחן חוזר?
קיבלתי 53 במבחן ואני מבואסת של החיים ואמא שלי גם כועסת עליי תנחמו אותי
קיבלתי ממש גרוע במבחן והרגשתי מה זה טוב כשעשיתי אותו והרגשתי שידעתי ואני ממש מבואסת עכשיו..
קיבלתי במבחן בהיסטוריה עם חומר פתוח 91, במבחן הקודם קיבלתי 100, זה סבבה?
קיבלתי במבחן בתנך 84 זה ציון טוב?
הוצאתי 86 במבחן באנגלית ב5 יחידות ואני מבואסת
אם קיבלתי 90% ב5 מבחנים ו50% במבחן, מה הממוצע שלי בתנך יהיה?
נכשלתי במבחן במתמטיקה 3 יחידות ואני ממש מבואסת ובוכה ומתמטיקה ממש קשה לי תעודדו אותי...
קיבלתי 56 במבחן בתנך ואני עצובה, רוב המבחנים שלי הם נכשל, מה לעשות?: ( כיתה י'
אם קיבלתי בכל המבחנים של המקצועות שקשורים לתנך 0
קיבלתי ארבעים וחמש במבחן בתנך ואני מרגישה לוזרית ומטומטמת אני בכיתה ו' ולא התכוננתי אליו