11 תשובות
באמת לא יודעת למה
אנונימית
שואל השאלה:
חחח^
כי הם מפחדים שישפטו אותם
כי אני מכירה פה אנשים ולא בא לי שהם ידעו שזאת אני
שאנשים לא יקשרו את השאלה/התשובה אליהם, לא רוצים שיפנו אליהם בפרטי בנוגע למה שהם עונים
כי מפחדים שירדו עליהם
כיום אף אחד לא שם אנונימי
אנונימי
כי מכירים פה אנשים וזה
כי יש כאלה שהם מוכרים באתר ואם הם רוצים לשאול משהו מביך אז הם ישאלו בתור אנונימי
רוצים שהזהות שלהם תישאר אנונימית
אם יותר נוח להם עם זה אז זה בסדר,