8 תשובות
תנסי להנמיך ל4 יחידות.
שמעתי ש5 זה רק לאנשים שגאונים במתמטיקה.
אל תנסי להכביד על עצמך ולצאת למשימה בלתי אפשרית אם את יודעת שאת יכולה לעשות משהו זהה בהרבה פחות עבודה.
4AM
שואל השאלה:
אבל ל4 יחל יש פחות סיכוי להתקבל מאשד 5 יחל :(
אני לא רואה איך זה הגיוני
4AM
שואל השאלה:
מישהו שמוציא 100 ב5 יחל לעומת 100 ב4 כנראה שיעדיפו לקחת כת זה שב5 יחל
ל5 יחל יש עדיפות
כואב לי הראש, פשוט תלכי למה שמרגיש לך נוח ולא מכביד מדי, דרך ההתקבלות לא ממש משנה אם את כבר בתהליך של הבגרות.
אחרי שתסיימי את התהליך את תרגישי שזה עולם אחר לגמרי.
4AM
אפשר להתקבל לרפואה עם 4 יחל
עדיך לך לרדת
אל תרדי!
אני מאמינה שאת צריכה לתרגל יותר ואני בטוחה שתצליחי
מתמטיקה זה רק תרגול לשבת ולעשות תרגיל ועוד ועוד ועוד ועוד עש שמצליחים
תרדי ל4 ותשלימי בעתיד
באותו הנושא: