3 תשובות
עוד מעט טסלה תגיע לארץ
אני לא מודע בדיוק מתי אבל בקרוב
יש להם את הטכנולוגיה להיות רכב אוטונומי לגמרי פשוט עוד לא כולכך מרשים להם בגלל כל מיני חוקים
אני לא מודע בדיוק מתי אבל בקרוב
יש להם את הטכנולוגיה להיות רכב אוטונומי לגמרי פשוט עוד לא כולכך מרשים להם בגלל כל מיני חוקים
אנונימי
20 שנה לפחות, 10 זה קצת מדי. מה לדעתכם השתנה מ2021 ל2011? כמה גרסאות נוספות לאייפון? שעון חכם? זה עדיין לא ברמה של רכבים אוטונומיים על הכביש, ויותר מזה - לעשות את המחיר יחסית פרקטי לאדם הממוצע +
אנונימי
הטכנולוגיה כבר קיימת יותר משנה פשוט החוקים עוד לא מרשים לטסלה להפעיל את הרכב שלהם כרכב אוטונומי בגלל כול מיני סיבות
אנונימי