12 תשובות
לא נראלי
אני מקווה
לפי דעתי זה לא אמיתי
הם אמרו שלא, וזה נהיה קצת לא מכבד...
אני חושבת שלארי איז ריל אבל זהו הוא נגמר, ללואי יש את אלינור והארי לא ממש ידוע אם הוא בזוגיות או לא אבל הם מאושרים ככה ולצערי לא יהיה יותר לארי אני חושבת שזה נגמר ברגע שהלהקה יצאה להפסקה וצריך לכבד אותם וזהו
עכשיו לא אבל זה היה אמיתי ואני מאמינה בזה וכל מי שאומר שלאחר לא קיים הוא סתם מכחיש❤
ממש לא
אנונימית
חדמש לא
כן לב אדום