6 תשובות
שואל השאלה:
אימלה סוף סוףף תאמת שהתחלתי לראות ממש לא ממזמן וראיתי רק את העונות של האולסטארס, קצת מעונות 9 ו12, ואת כל עונה 10
אימלה סוף סוףף תאמת שהתחלתי לראות ממש לא ממזמן וראיתי רק את העונות של האולסטארס, קצת מעונות 9 ו12, ואת כל עונה 10
אנונימית
שואל השאלה:
תאמת שאני לא, ראיתי את אולסטאר 4 ו5 כי זה מה שיש בנטפליקס, באיזה עונה היא כדי שאני אדע לראות?
תאמת שאני לא, ראיתי את אולסטאר 4 ו5 כי זה מה שיש בנטפליקס, באיזה עונה היא כדי שאני אדע לראות?
אנונימית
שואל השאלה:
סבבה תודה
סבבה תודה
אנונימית
כן!!! אני רואה עונות אקראיות ואני אוהבת את גיגי גוד מעונה 12 ואת ולנטינה / קימורה בלאק / פארה מון מעונה 9
כן היא די טיפוס אבל היא באד ביצ' והיא ככ יפה היא מהממת חבל שהיא הלכה די מוקדם
שואל השאלה:
רגע יש לי שאלה קטנה, רק אני חושבת שהיידי אן קלוסט היא גרסה מוזרה של מייהם מילר?
רגע יש לי שאלה קטנה, רק אני חושבת שהיידי אן קלוסט היא גרסה מוזרה של מייהם מילר?
אנונימית