6 תשובות
שואל השאלה:
אימלה סוף סוףף תאמת שהתחלתי לראות ממש לא ממזמן וראיתי רק את העונות של האולסטארס, קצת מעונות 9 ו12, ואת כל עונה 10
אנונימית
שואל השאלה:
תאמת שאני לא, ראיתי את אולסטאר 4 ו5 כי זה מה שיש בנטפליקס, באיזה עונה היא כדי שאני אדע לראות?
אנונימית
שואל השאלה:
סבבה תודה
אנונימית
כן!!! אני רואה עונות אקראיות ואני אוהבת את גיגי גוד מעונה 12 ואת ולנטינה / קימורה בלאק / פארה מון מעונה 9
Snt
כן היא די טיפוס אבל היא באד ביצ' והיא ככ יפה היא מהממת חבל שהיא הלכה די מוקדם
Snt
שואל השאלה:
רגע יש לי שאלה קטנה, רק אני חושבת שהיידי אן קלוסט היא גרסה מוזרה של מייהם מילר?
אנונימית