6 תשובות
לא
קצת
יש אנשים ממש שבורים באתר הזה
לא. הכרתי לחברים שלי את סטיפס כדי שיתקלקלו כמוני
Kif
חחחחחחחחח גם אנייי ^

אבל זה בכל זאת מביך, כי תמיד אני מספרת להם סיטואציות שקרו לי עם אנשים והם שואלים מאיפה הכרנו, אז זה תמיד סטיפס כי אין לי אינסטה או טיקטוק.