6 תשובות
שואל השאלה:
גם אני ^^
ישלי אפילו את הספיישל אדישן
גם אני ^^
ישלי אפילו את הספיישל אדישן
אנונימית
אעע כיף לךך
חיות חוצות אופקים חדשים(אנימל קרוסינג- animal crossing )
עמק סטארדיו (סטארדיו ואלי- stardew valley )
קפהאד
עמק סטארדיו (סטארדיו ואלי- stardew valley )
קפהאד
אני אוהב לשחק בציצים יותר כיף
אנונימי
אנימל קרוסינג.
כן זה מביך אבל אני אוהבת משחקים של ילדים בני 3 זה כיף לי
כן זה מביך אבל אני אוהבת משחקים של ילדים בני 3 זה כיף לי
אם רק הייתי יודעת מה זה..
באותו הנושא: