תשובה אחת
זה אף פעם לא מאוחר מדי!!
בטח שאת יכולה לשפר! אל תוותרי.
אני מאמינה בך שאם תנסי, ותשתדלי תקבלי התנהגות א וציונים טובים!
בטח שאת יכולה לשפר! אל תוותרי.
אני מאמינה בך שאם תנסי, ותשתדלי תקבלי התנהגות א וציונים טובים!