11 תשובות
תעיפי אותה
שואל השאלה:
לי אין בעיה איתה אבל הבנות השניות ממש קשות לגבי זה ולא נעים לי בשיט
אנונימית
זה חצי שנה יותר את והיא יכולות לשקר שהיא קטנה בחצי שנה שזה לא כזה בגיד דיל או שתנסו להסביר לבנות שזה רק חצי שנה פחות ולפעמים אנשים קטנים יותר יודעים יותר מבני 16 ואי אפשר להכליל וגם תסבירו להן שזה קבוצה של וואן דרייקשן וכל הקטע זה לדבר על זה או דברים כאלה
אני בת 13 ואני לא חושבת שצריך לפסול אותה רק בגלל אתם גדולים ממנה בחצי שנה זה לא משנה
תעיפי אותה, לפניי שיכעסו עלייך על אי פיקוד הוראות.
שואל השאלה:
זה לא זה פשוט הקבוצה מיועדת לשליחת דברים סוטים ולא יפים על הבנים בקטע של צחוק וילדה בכיתה ז לא מבינה דברים כאלה
אנונימית
אני מבינה אותך אני בכיתה ז ותאמיני לי שילדות בכיתה ז לא שמות על אף אחד ויש להם פה מפה ועד אילת נשבעת לך
שואל השאלה:
כן פשוט לא נעים לי לשקר להן הן יותר קרובות אליי
אנונימית
ברור זה מצב שלא יודעים מה לעשות משני הצדדים זה פוגע גם בקרובות וגם בילדה השעה שלי לפחות היא לא לשקר להם לומר להם את האמת כי אם בסופו של דבר תשקרי להם את תרגישי רע תספרי להם שהיא בת 12 וחצי ושאת לא חושבת שיש סיבה להוציא אותה
מה הבעיה שהיא תישאר? כולה הבדל של שווה ביניכם
שואל השאלה:
אמרתי להן פשוט הוציאו בלי לשאול ועכשיו רע לי בגלל הילדה
אנונימית