הייתה לי רק חברה אחת טובה ואז היא מצאה חברות אחרות ופשוט נטשה אותי לאט לאט. אני ממש רוצה לבכות אבל אני מרגישה מטומטמת
אנחנו עדיין מדברות אבל זה לא מה שהיה פעם.. והיא הרבה פעמים מסננת אותי או לא עונה לי
אני לא יודעת מה לעשות... כל היום ניסיתי להתקשר אליה והיא לא ענתה וכשהיא ענתה לי דיברנו 5 דקות וכל הזמן הזה היא אמרה איזה משפט אחד והתכתבה עם חברות שלה...
16 בינואר 2021, 22:16
תשובה אחת
וואי קרה לי קודם כל דברי איתה תגידי לה מה את מרגישה וממליצה לך גם לנסות להתחבר לחברות שהיא מדברת איתן