22 תשובות
מה... זה חבר שלך... בני זוג שוכבים... מה אתם בני 11?
אעמ לא
הוא ראה יותר מאת הגב שלי בחזיה ואין סיבה שאחשוב ככה כי אני לא
את יותר גדולה ממני וראיתי חזיה של בנות
זה ממש לגיטימי שיראה לך את החזייה את לא צריכה להרגיד נבוכה בגלל זה
כאילו בנות עם חזיה
כולה חזייה סיס
הכל טוב מה יש לך 3>
שואל השאלה:
אני יודעת אבל עדיין בשבילי זה טיפה מביך
אל תדברו רמה מעליי כי שוב פעם זאת פעם ראשונה שלי וחבר ראשון שלי
אנונימית
כל האנשים שרשמו לה פה צריכים להירגע בדחוף. מה אתם גורמים לה להרגיש אשמה על איך שהיא מרגישה? מה אתם ליגה מעל ? "כולה חזייה סיס" אולי בשבילה זה לא כולה גברת. לא הבנתי. רגש זה רגש ואין להתווכח איתו !!!
אם זה מביך אותך וככה את מרגישה.
א. את לא זונה בשום מצב בעולם שתדעי את זה.
ב. אם זה לא מרגיש לך בנוח אז שלא ייקרה יותר .

תגובות מביכות ומגעילות אל תתייחסי אליהן
גם לי יש חבר והוא הראשון שלי והכל בסדר להיות מובכת אפילו אם זה לא הראשון
שואל השאלה:
יואו תודה❤
אנונימית
את יכולה לדבר איתי בפרטי אם תרצי אנונימית! אני כאן להכל :)

אנשים פה חצופים חושבים שאם הם עשו משהו ועברו אותו אז הם ליגה מעל וזה לא מביך וזה כלום. אני מתחרפנת.
לי עדיין אין חברה, אני לא בעניין זוגי נכון לעכשיו ( מחפש קשר רציני, זה מתחיל מגילאים 19-20 אז אני אחכה ), ואני מסכים איתך שזה יהיה מביך טיפה, גם בתור גבר. איך אתן ממליצות לנו להתנהג במקרים כאלו כדי שיהיה לכן נוח?
שואל השאלה:
תודה רבה באמת יובי כל האנשים פה חושבים הם רמה מעל וזה ששאלתי כאן שאלה ועוד מאנונימית כי ידעתי שאנשים יצאו עליי
אנונימית
אחותי הכל בסדר !!! גם אחרי 3 שנים אם לא מרגיש לך נוח ומביך לך קודם כל הוא צריך לדאוג שיהיה לך נוח שירגיע אותך שיגיד לך את הכי יפה בעולם עם הגוף הכי יפה בעולם גם אם את עם חזייה ורודה עם ציור של מיקי מאוס.
אל תתייחסי לאנשים פה ממש לא יודעת מה עובר עליהם, הצליחו לעצבן אותי מאוד.
שואל השאלה:
אני מבינה אותם כי בסך הכל זה הגב וראו את הפס הזה והסוגר והוא לא ראה את המקדימה ואת החזה אבל עדיין בשבילי זה מביך כי זה פעם ראשונה שבכלל הרמתי חולצה ליד מישהו ועוד ליד בן
אנונימית
יכול להיות שבשבילך ה"בסך הכל" זה לא בסך הכל. וזה ב ס ד ר !!!.
שואל השאלה:
יואו את מלכה אם יכלתי להביא לך 100 פרחים הייתי מביאה
אנונימית
שואל השאלה:
זה חבר ראשון שלי בגלל זה אני נלחצת
אנונימית
שואל השאלה:
בת 16
אנונימית
וואו ממש הגזמת ואני לא בת מה את בת 12 דפאק
לא צריך פרחים עצם זה שאת אמרת לי שעזרתי לך גורם לי לחייך ! :)