6 תשובות
כשאת מסיימת את קורס הקצינים בבה"ד 1 יש טקס סיום כשאת מקבלת את הסיכה, כן. גם כשאת מסיימת את ההשלמה יש טקס סיום כשאת מקבלת את הארון.
טקס ההשבעה הוא יחיד, בטירונות. (לפעמים בסוף לפעמים בהתחלה, תלוי בטירונות.
המסייעים את הקורס קצינים, יש טקס חשיפת דרגות.
המשפחות באות.
המסייעים את הקורס קצינים, יש טקס חשיפת דרגות.
המשפחות באות.
שואל השאלה:
שחלק מהטקס זה לקבל סיכה?
שחלק מהטקס זה לקבל סיכה?
אנונימית
בטקס סיום קורס קצינים (בה"ד 1) את מקבלת סיכה. בטקס סיום ההשלמה החילית (עיר הבה"דים) את מקבלת ארון.
בשני הטקסים המשפחה יכולה להגיע ולראות.
בשני הטקסים המשפחה יכולה להגיע ולראות.
שואל השאלה:
מזה ארון
מזה ארון
אנונימית
ארון זו הדרגת קצונה הראשונה.
נראה כמו מלבן.
אבל הוא תלת מימד כזה, כמו ארון.
ארון אחד.
נראה כמו מלבן.
אבל הוא תלת מימד כזה, כמו ארון.
ארון אחד.
באותו הנושא: