4 תשובות
עצם קיומם של רוב האנשים מפריע לי...
אבל בעיקר זה שאנשים אוכלים ברעש, ועומדים מאחורי ונושמים לי לתוך האוזן.
אה, ושמעירים אותי. כמובן.
אבל בעיקר זה שאנשים אוכלים ברעש, ועומדים מאחורי ונושמים לי לתוך האוזן.
אה, ושמעירים אותי. כמובן.
לוקחים לי מהאוכל בלי שהסכמתי כאילו מי אתה בכלל שתדחוף לי יד לאוכל
שחייבים להיות טובים בכל דבר כאילו אומיגאד ושאתה טוב יותר הם מפסיקים לדבר איתך פשוט מגעיל.
אנונימית
אוכלים בפה פתוח ומשמיעים את הרעש הזהה
באותו הנושא: