7 תשובות
אני מתה עליו הוא השחקן האהוב עליי
פשוט אגדה.
אוהב את הבן אדם, לא רבה מכירים את סיפור החיים שלו
הוא שחקן מדהים, אני לא יכולה לדמיין מישהו אחר משחק את טוני, ה mcu היה כלום בלעדיו
שחקן מעולה.

r. george
אני מתה עליו, אבל אני יותר בקטע של טום הידלסטון.
אנונימית
שואל השאלה:
מסכימה איתכם, הבן אדם אדיר
שחקן אגדי