12 תשובות
תגידי תודה שיש לך בגדים.
בת כמה אתב
יש אנשים שאפילו בגדים אין להם
אנונימי
המצב היום לא משהו אולי אין להם תעריכי מה שיש לך יש כאלה שאין להם כסף לבגדים
תראי אם את חושבת שזה יסיח דעתך מהלימודים אז לא..אבל אם את חושבת שלא אז וואלה לכי על זה דברי איתו ביפה תשכנעי אותו הרי מה רע בקצת להרוויח לעצמך כסף
שואל השאלה:
הכוונה שלי הייתה ביא שבא לי לדאוג אני לרצונות שלי ולא בא לי שהם יקנו לי דברים כאלה
הכוונה שלי הייתה ביא שבא לי לדאוג אני לרצונות שלי ולא בא לי שהם יקנו לי דברים כאלה
אנונימית
שואל השאלה:
היא
היא
אנונימית
שואל השאלה:
אני כיתה י
אני כיתה י
אנונימית
וואלה מבינה אותך כל כך גם אני בכיתה י וגם אני רוצה לדאוג לעצמי,להיות עצמאית ולעבוד והכל..אבל אצלי ספציפית הבעיה שאני יודעת שאני לא אצליח לשלב גם וגם וכמו שאמרתי רק אם את חושבת שתצליחי גם וגם אז לכי על זה הייתי גם אומרת לך שפשוט תעבדי בלי לשאול אותו הרי במילא יש עכשיו סגר ותקועים בבית אם יש לך אפשרות לעבוד מהבית ולהרוויח כסף למה לא?.אבל זה לא מכבד ככה בלי הסכמה שלו..
הכוונה לשלב בין לימודים ועבודה..
את רוצה לעבוד בשביל בגדים חדשים? נו באמת מילא היית צריכה משהו יותר חשוב כמו לחסוך לאוניברסיטה או רישיון נהיגה
שואל השאלה:
לא בשביל בגדים
בשביל תחביב שבא לי להשקיע בו
לא בשביל בגדים
בשביל תחביב שבא לי להשקיע בו
אנונימית
באותו הנושא: