15 תשובות
חד משמעית לא!
מה זה בית ספר?
לא
לא
מבזבזים את הזמן על חרא זה כן
מבזבזים את הזמן על חרא זה כן
לא.
יש מקצועות לדעתי שאפשר להוריד והם סתם מבזבזים זמן על כלום לא יעזור לנו במשהו בחיים
לכל שנה יש את הזמן שלה,בית הספר מלווה אותנו עד לתקופה שאנחנו בני 18 בשביל להתוות לנו דרך טובה ונכונה ליציאה לחיים שאחרי הגיל הזה (או פחות או יותר באיזור)
בכל שנה אנחנו מתפתחים ואלו שנים חשובות שבהן אנחנו רוכשים מיומנויות שונות.
לכן זה חשוב כל כך שנלמד דווקא 12 שנים ולא פחות.
בכל שנה אנחנו מתפתחים ואלו שנים חשובות שבהן אנחנו רוכשים מיומנויות שונות.
לכן זה חשוב כל כך שנלמד דווקא 12 שנים ולא פחות.
אין טעם לכל השנים האלה
כל המתייפיפים יגידו שלא אבל בלי ביהס הייתם תקועים בבית או ממלצרים באיזה חור
מסכים שהשיטת לימוד של הביהס תקועה כמה שנים אחורה
אבל בלי זה לא הייתם יודעים איך לרכוש חברים ללמוד לבד אחריות לקום בבוקר
שורה תחתונה למרות כל החסרונות של הביהס כן צריך ללמוד 12 שנות לימוד
מסכים שהשיטת לימוד של הביהס תקועה כמה שנים אחורה
אבל בלי זה לא הייתם יודעים איך לרכוש חברים ללמוד לבד אחריות לקום בבוקר
שורה תחתונה למרות כל החסרונות של הביהס כן צריך ללמוד 12 שנות לימוד
יש ילדים שאין להם חברים בבית ספר או עוברים חרם קשה וזה המקום היחידי שמדכא אותם אבל אני יכולה להסכים שהם מלמדים אותנו דברים אבל לרוב כל הדברים האלה לא נחוצים
אנונימית
לא
וגם לא מלמדים אותנו דברים שיעזרו לנו בחיים חוץ מקיראה וכתיבה.
וגם לא מלמדים אותנו דברים שיעזרו לנו בחיים חוץ מקיראה וכתיבה.
בעיקרון כן כי נגיד תסיימי אחריי שמונה שנות לימוד מה תעשי עד הצבא?
זה סתם להתחיל לילדים שלא מוכנים עדיין את מירוץ החיים
זה סתם להתחיל לילדים שלא מוכנים עדיין את מירוץ החיים
לא חד משמעית לא
אנגלית: מלמדים אותנו רק בסיס לא חושבת שצריך יותר מעשור כדי ללמד את זה
תורה, היסטוריה,עברית,ספרות ועוד:לא צריך 12 שנים זה לחלוטין שטויות סתם מבזבזים לנו זמן מהחיים
אנגלית: מלמדים אותנו רק בסיס לא חושבת שצריך יותר מעשור כדי ללמד את זה
תורה, היסטוריה,עברית,ספרות ועוד:לא צריך 12 שנים זה לחלוטין שטויות סתם מבזבזים לנו זמן מהחיים