8 תשובות
אהבתי.
שואל השאלה:
לא רוצה שתגידו סתם אני רוצה דעות אמיתיות
אנונימי
זה מאוד יפה, אהבתי מאוד
באמת ממש אהבתי קראתי וגם המילים ממש יפות.
החרוזים יפים וזה.
ודרך אגב עברתי משהו בסגנון בעבר ושתדע שזה יעבור ;)
פחות התחברתי, לדעתי הראפ הזה לא התחבר למנגינה ברקע וגם זה היה נשמע כאילו אתה יותר מקריא ופחות שר...
אבל המילים ממש יפות, כאילו הן כואבות אבל כתובות טוב
שואל השאלה:
^^ ורסים מקריאים לא שרים
אנונימי
שואל השאלה:
הכל טוב אני אוהב ביקורות קשוחות. ביקורות קשוחות אלה ביקורות הכי כנות וטובות.
btw עשיתי את זה סתם לכיף אני לא מתכוון להיות ראפר בעתיד
אנונימי