7 תשובות
אני עשיתי את זה דרך גוגל דוקס זה הכי פשוט שיש
היי,, כן, יש לי 2 אפליקציות:
1. אייביס פיינט x
2. picart
מקווה שעזרתי ;))
שבוע טוב!
1. אייביס פיינט x
2. picart
מקווה שעזרתי ;))
שבוע טוב!
שואל השאלה:
^אייביס פיינט זה דרך המחשב?
תודה!
^אייביס פיינט זה דרך המחשב?
תודה!
אוף נו באמת זה לא נותן לעשות סמיילי של לב אז תיקון-
אין בעד מה (לב) חיחיחיחי
אין בעד מה (לב) חיחיחיחי
אין בעד מה
שואל השאלה:
תודה רבה❤
תודה רבה❤
וואו את האמת אני לא יודעת..
אבל את יכולה לעשות את התמונה ולשלוח לעצמך
לוואצפ, (במידה ויש לך וואצפ במחשב) ולהוריד
את התמונה, אבל יכול להיות שיש במחשב,
פשוט לא ניסיתי חיחיחי
מקווה שעזרתי ;)
שבוע טוב ;))
ותודה על הפרח!
אבל את יכולה לעשות את התמונה ולשלוח לעצמך
לוואצפ, (במידה ויש לך וואצפ במחשב) ולהוריד
את התמונה, אבל יכול להיות שיש במחשב,
פשוט לא ניסיתי חיחיחי
מקווה שעזרתי ;)
שבוע טוב ;))
ותודה על הפרח!